Na rýchlosti záleží – štúdie dokazujú účinnosť EMS cvičenia:*

  • EMS vyvolala ako jediná forma cvičenia zvýšenie maximálneho výkonu a zlepšenie rýchlosti pohybu.
  • Všeobecne vnímaná výkonnosť sa zvýšila v prípade 84% účastníkov!
  • Maximálna sila už po 4 cvičeniach zvýšila o 17%!
  • 71% účastníkov zaznamenalo výrazné zlepšenie vytrvalostného výkonu!
  • Hodnoty vytrvalosti sily stúpli iba po 12 cvičeniach až o 108 %!
  • Maximálny výkon sa zvýšil iba po 4 týždňoch až o 30 %!
  • Rýchlosť kontrakcií sa zvýšila v priemere o 22 %. Explozívna sila ťažko precvičiteľného svalstva trupu stúpla až o 74 %!
  • Namerané hodnoty podčiarkujú: EMS celého tela je až o 40 % intenzívnejšie ako bežné silové cvičenia so závažiami!

*Zdroj: Štúdie Univerzity Bayreuth (Universität Bayreuth ) (Boeckh-Behrens et al. 2002 – 2006) a Nemeckej vysokej školy športu Kolín (Deutschen Sporthochschule Köln) (Kleinöder/Kreuzer/Speicher 2006-2008)

 

Zdravie znamená kvalitu života – štúdie dokazujú účinnosť EMS cvičenia:*

  • 88% jedincov bolo schopných výrazne znížiť bolesť chrbta. Frekvencia a trvanie bolesti boli až o 80% nižšie.
  • Zatiaľ čo viac ako 40% účastníkov si pred začatím štúdie sťažovalo na bolesť chrbta, po 6 týždňoch tréningu to bolo iba 9%.
  • U 44% pacientov s chronickými ťažkosťami úplne zmizla bolesť.
  • Výdrž v typickom záťaži v každodennom živote (zdvíhanie ťažkých bremien, behanie, ohýbanie, ťažká fyzická práca, domáca práca, šport, jazda alebo dlhšie sedenie) sa zlepšila až o 30%.
  • Čísla, ktoré dávajú nádej v boji proti najčastejšej chorobe súčasnosti.

*Zdroj: Štúdie Univerzity Bayreuth (Boeckh-Behrens/Vatter 2003, Boeckh-Behrens/Walz/Niewöhner 2003, Boeckh-Behrens/Sebelefsky/Grützmacher 2002, Boeckh-Behrens/Stötzel/Benner 2003

 

Viditeľné výsledky – štúdie potvrdzujú účinnosť precvičenia celého tela:*

  • 87 % účastníkov nadšene rozpráva o viditeľnom účinku vytvarovania postavy; svoje telo vníma výrazne lepšie.
  • 89 % cítilo svoje telo po cvičení a pevnejšie.
  • Podiel telesného tuku sa  znížil  %po 6 týždňovom cvičení EMS až o 4 %.
  • Ženám sa zmenšil obvod pásu a bokov v priemere o 1,5 cm.
  • Mužom sa zmenšil obvod pásu až o 2,3 cm – zároveň sa vybudovali svaly na nohách, ramenách a na hrudníku o 1-2 cm.
  • Ľuďom s nadváhou sa znížila hmotnosť v priemere o 3,5 kg- a stratili 9 % telesného tuku, ako aj  6,5 cm z obvodu v páse a 2 cm z obvodu ramien a to iba po 13 týždňovom cvičení.
  • Osoby nad 65 rokov stratili 6,8 % brušného tuku a  6,5 cm z obvodu v páse, a to už pri nízkom počte cvičení (30 minút každých 5 dní).

EMS MIHA BODYTEC – EFEKTÍVNE A DOKONALÉ TVAROVANIE TELA!

*Zdroj: Štúdie Univerzity Bayreuth (Universität Bayreut ) (Boeckh-Behrens/Vatter 2003, Boeckh-Behrens/Walz/Niewöhner 2003, Boeckh-Behrens/Sebelefsky/Grützmacher 2002, Boeckh-Behrens/Stötzel/Benner 2003, Boeckh-Behrens/Treu 2002), Štúdie Univerzity Friedricha Alexandra Erlangen- Nurembergi (Friedrich Alexander Universität Erlangen-Nürnberg ) (Kemmler/Birlauf/von Stengel 2009), vlastné štúdie